Ecole primaire privée Sainte Geneviève Paris 5ème

Mot de la directrice. Vie de lécole. Menu de la semaine. Des nouvelles de Marie Meyer. Les gestes qui sauvent en CM1. Assemblée générale de lAPEL. Marathoons nos enfants sont des champions! Les jeux de cour font peau neuve. Bienvenue sur le site de lécole Sainte Geneviève. Elle accueille les enfants de la petite section de Maternelle au CM2, dans un cadre exceptionnel. Leffectif global réduit une classe par niveau contribue à créer une ambiance familiale épanouissante pour tous.

OVERVIEW

The domain ecole-ste-genevieve.net currently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have analyzed twenty pages within the domain ecole-ste-genevieve.net and found one website associating themselves with ecole-ste-genevieve.net. There is one contacts and directions for ecole-ste-genevieve.net to help you reach them. The domain ecole-ste-genevieve.net has been on the internet for six hundred and seventy-eight weeks, two days, fifteen hours, and fifty-one minutes.
Addresses
Jul 2011

ECOLE-STE-GENEVIEVE.NET TRAFFIC

The domain ecole-ste-genevieve.net has seen fluctuating levels of traffic all through the year.
Traffic for ecole-ste-genevieve.net

Traffic ranking (by month) for ecole-ste-genevieve.net

Traffic ranking by day of the week for ecole-ste-genevieve.net

ECOLE-STE-GENEVIEVE.NET HISTORY

The domain ecole-ste-genevieve.net was began on on July 06, 2011. This domain was last updated on May 22, 2013. It will go back on the market on July 06, 2016. It is currently six hundred and seventy-eight weeks, two days, fifteen hours, and fifty-one minutes young.
July
UPDATED
May
EXPIRED
July

SPAN

LINKS TO WEBSITE

Paroisse Saint-Etienne-du-Mont Eglise catholique, Paris

Paroisse Saint-Étienne-du-Mont, Église catholique de Paris. Art, Culture et Foi. Les enfants à la messe. Au service de la liturgie. Vivre et avancer dans la Foi. Baptême, Confirmation, Eucharistie. Confessions, Sacrement des malades. Les enfants à la messe. Baptême, Confirmation, Eucharistie.

WHAT DOES ECOLE-STE-GENEVIEVE.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ecole-ste-genevieve.net Mobile Screenshot of ecole-ste-genevieve.net Tablet Screenshot of ecole-ste-genevieve.net

Ecole Sainte Geneviève

Baron Adeline

65,rue du cardinal Lemoine

PAris, 75005

FR

ECOLE-STE-GENEVIEVE.NET SERVER

I identified that a lone root page on ecole-ste-genevieve.net took two thousand two hundred and thirty-nine milliseconds to come up. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion we consider ecole-ste-genevieve.net not secure.
213.186.33.3

dns101.ovh.net
ns101.ovh.net

SERVER SOFTWARE

We identified that this domain is employing the Apache os.

HTML TITLE

Ecole primaire privée Sainte Geneviève Paris 5ème

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain ecole-ste-genevieve.net states the following, "Des nouvelles de Marie Meyer." I analyzed that the webpage also stated " Les gestes qui sauvent en CM1." They also stated " Marathoons nos enfants sont des champions! Les jeux de cour font peau neuve. Bienvenue sur le site de lécole Sainte Geneviève. Elle accueille les enfants de la petite section de Maternelle au CM2, dans un cadre exceptionnel. Leffectif global réduit une classe par niveau contribue à créer une ambiance familiale épanouissante pour tous."

ANALYZE OTHER DOMAINS

Ecole Sainte-Geneviève de Cluny - Ecole Sainte Geneviève de Cluny

Bienvenue , nous sommes le Mardi 27 mars 2018.

Ecole Catholique Sainte-Marie Mérignac Maternelle et Primaire

Séances de CAPOEIRA chez les Maternelles. Cette galerie contient 8 photos. Après la présentation du saxophone par Alix, Elina nous emmène dans le monde de la flûte traversière. QUE VIVE LA MUSIQUE EN CE2 Marine. Cette galerie contient 12 photos. Alix nous fait une belle démonstration avec son saxophone alto! .

Actualités - Ecole Sainte Mathilde dEvry

Rénovation, construction des bâtiments. Les deux classes de CM1 sont parties en classe découverte à Saint Chéron du lundi 11 au vendredi 15 décembre pour apprendre à . De la petite section au CM2 toutes les classes participent. Grâce à la participation payante aux ateliers, nous avons collecté 1 106,65.

Ecole privée Sainte Anne-Saint Joseph de Pacé

Ecole privée Sainte Anne-Saint Joseph de Pacé. Bienvenue sur le site de lécole privée Sainte Anne - Saint Joseph de Pacé.